Ska vi jobba ihop?

Efter att genomfört ett rekryteringsuppdrag åt Ronald McDonald hus i Linköping har ingen medarbetare på vårt kontor lämnats oberörd. Att få ta del av de historier som familjerna i huset genomgår samt inse vilken insats personalen gör fick oss att ta ett beslut. Ett viktigt beslut. Där du kan hjälpa till.

För varje ny följare på LinkedIn i december månad skänker vi 20 kr till Ronald McDonald hus. Vi har som mål att till årsskiftet ha bidragit med 10 000 kr till deras verksamhet. Så följer du oss inte redan, gå in och gör det nu. Du gör en god gärning för Ronald McDonald Hus och du får som ny följare dessutom ta del av nya spännande tjänster som vi publicerar.

Vad är då Ronald McDonald Hus?

Till Universitetssjukhuset remitteras svårt sjuka barn från hela regionen och Sverige. Det kan vara till exempel barnonkologen, barnkirurgin, PNUT, neonatalavdelningen och hand- och plastikkirurgiska kliniken. På Ronald McDonald Hus kan de bo tillsammans sina familjer under påfrestande behandlingsperioder, oavsett om sjukhusvistelsen sträcker sig över ett par dagar, veckor, månader eller längre.

Under en tuff tid i livet gör närheten till familjen tillvaron lite lättare – det är själva grundtanken med Ronald McDonald Hus. Deras mål är att alla ska känna sig som hemma i Huset och att vardagen underlättas för hela familjen.

Så passa på att samarbeta med oss, tillsammans gör vi skillnad!

Se till att följa, dela och tipsa.

I samarbete med Ronald McDonald Hus

Konto RMDH