Vi fortsätter växa tillsammans

Tidningen Dagens Industri har utsett årets Gasellföretag 2022 och vi på AS&B Executive är mycket glada över att vara ett av dessa bolag.

VD för AS&B Executive, Conny Besterman, konstaterar att det är hårt arbete som ligger bakom framgången. Samtidigt understryker han också att det är den gemensamma resan med kunderna som bidragit till den fina utmärkelsen.

– De senaste åren har varit minst sagt intressanta på rekryteringsmarknaden. Vi har märkt ett ökat behov från våra kunder för såväl rekrytering som interimslösningar. Det är jättekul att det går bra för bolagen här i regionen och det glädjer oss att många väljer just AS&B som strategisk samarbetspartner när de ska växa.

Conny berättar att ambitionen på AS&B Executive alltid har varit att vi som bolag ska ha en stor kompetensbredd som kunder känner förtroende för. Han fortsätter:

– Det är givetvis en jättefin utmärkelse som bekräftar att allt hårt arbete som våra fantastiska medarbetare lägger ned också ger resultat, fortsätter Conny med ett stort leende. Många av våra kunder är återkommande, varav några har varit med oss från starten 2002. Jag tror definitivt att en viktig nyckel i framgången är att vi växer tillsammans med våra kunder och har ett långsiktigt perspektiv i allt vi gör.

Inför framtiden ser Conny att AS&B Executive kommer att fortsätta arbetet med att vara ett rekryteringsföretag som vinner kundens förtroende med en stark arbetsinsats i uppdragen.

Vår inställning har alltid varit att vi är fullt engagerade i våra uppdrag, har en kvalitetssäkrad process och arbetar långsiktigt med våra kunder. Vi är också ett fantastiskt bra team och det tror jag uppskattas både av oss som jobbar här och de som väljer att jobba med oss, avslutar Conny samtidigt som han slår fast den framtida riktningen med devisen:

Vi fortsätter växa tillsammans!

Fakta Gasellföretag 2022

Dagens Industri utser varje år de snabbast växande företagen till Gasellföretag. Detta  för att uppmärksamma tillväxt och goda förebilder samt ge andra entreprenörer inspiration och praktisk kunskap. Mindre än en procent av Sveriges företag uppfyller kraven för att få kallas Gasellföretag. Kraven ett företag måste uppfylla är:

1.     En nettoomsättning som överstiger 10 miljoner kronor, enligt den senaste årsredovisningen.

2.     Minst tio anställda, enligt den senaste årsredovisningen.

3.     Minst en fördubblad omsättning, om man jämför det första och det senaste räkenskapsåret i den fyraåriga undersökningsperioden.

4.     En ökad omsättning varje år de senaste tre åren.

5.     Ett positivt samlat rörelseresultat för de fyra senaste räkenskapsåren.

6.     I allt väsentligt vuxit organiskt, inte genom förvärv eller fusioner.

7.     Sunda finanser.