Premiär för ASB-Podden!

Välkommen till premiären av AS&B–Podden! Det är en pod som ger dig som samarbetar med oss en chans att förmedla mer information och en känsla till era potentiella kunder och kandidater. Det är ett starkt komplement till den övriga traditionella marknadsföringen och era kunder och kandidater en ännu större möjlighet att lära känna er bättre.

Vi hjälper och producerar er podcast åt er. Efteråt kommer avsnittet/n publicerar överallt där poddar finns. Med en podcast når du din målgrupp på ett nytt sätt. Det blir personligt och äkta. Då får ni tillgång till publik direkt med egna sponsrade avsnitt. Det är ett starkt komplement till den övriga traditionella marknadsföringen och ni har chansen att förmedla innehåll och budskap som kan vara svårt att få fram i traditionell textannons.

Första avsnittet av AS&B -podden producerades i maj 2021 och först ut i en serie avsnitt var vår kund Combitech och deras affärsområde Kritiska system. Här får du höra mer om b.la. deras vision, syn på kompetensutveckling och vardagen som Combitechanställd. Är du utbildad ingenjör med intresse för kritiska system ges du här en unik inblick kring Combitech som arbetsgivare och vissa smakprov kring vad ni skulle kunna åstadkomma gemensamt.

Avsnitt 1

Thomas Plantin och Fredrik Gustavsson pratar om affärsområdet Kritiska system på Combitech.

Välkommen att lyssna på ASB-podden!